1218, août.
Philippe Auguste confirme une charte de Catherine, comtesse de Blois et de Clermont, en faveur, selon toute vraisemblance, de la chapelle de Creil.
A. Original perdu.
Traduction : Traduction française, copie du xive s., Cartulaire du comté de Clermont, Bibliothèque nationale, ms. franç. 4663, fol. 96 v°.
Indiqué : E. de Lépinois, Recherches historiques et critiques sur l'ancien comté de Clermont, p. 485, n° LXXXV, d'après la traduction française.
Phelippes par le grace de Dieu rois des Frans. Aront congnut tout presens et avenir ensanle nous avoir regardé lez lettrez de Katerine, jadis contesse de Blois et de Clermont, sous cheste fourme :
Je Katerine, de Bloiz et de Clermont contesse, a tous chez presentez lettrez oir ou veoir fais chose congnute que ge pour l'amour de Dieu et pour remede de l'ame de men tres chier pere Raoul jadis conte de bone memoire... et cetera si comme par devant.
Adechertez je estanblis lez chosez devant ditez que ellez tiegnent perdurable stabilitié, nous lez confermons del auctorité de nostre seel. En l'an mil ijc xviij, ou moiz d'aoust.